כמו לכל מדינה אחרת, גם להודו יש חוקי הגנה על קניין רוחני משלה. הגנה על קניין רוחני מתאפשרת בכל מדינה כאשר התהליכים אינם זהים וכל גם העלויות. רישום פטנט כקניין רוחני בהודו חיוני לקבלת זכויות במדינה. אם יש לכם קניין רוחני רשום במדינה אחרת אין הדבר מעיד על קיום זכויות במדינות אחרות. יזמים ובעלי פטנטים בוחרים בקפידה את המדינות בהן יגישו בקשות רישום בהתאם ליעדים העסקיים. פרט לישראל נוהגים יזמים ישראלים להגיש בקשות רישום להגנה על קניין רוחני גם בארצות הברית, במדינות אירופה, בהודו, בסין ובתאילנד.

מדוע יש להודו תדמית שלילית בכל הקשור להגנה על פטנטים?

ישראלים רבים חוששים להגיש בקשות לרישום בהודו ובשאר מדינות המזרח בשל ריבוי מקרים של חקיינות. הגנה על קנין רוחני בהודו הופכת מורכבת יותר בשל בעיית העתקות. אם אתם מעוניינים ברישום פטנט בהודו כדאי לכם לדעת שהרשויות בהודו נלחמות בנחישות בבעיית החקיינות. הממשל מבקש לעודד פעילות של יזמים בשטח המדינה ובהתאם מורה על מלחמה בחקיינות.

יתרונות של הגנה על קנין רוחני בהודו

אוכלוסיית הודו מונה יותר ממיליארד איש שמהווים כוח קנייה עצום. 35% מתושבי הודו מתגוררים בערים כאשר תרבות של חסכנות גורמת להם להיות בעלי אמצעים. משמעות הדבר בעבורכם היא כוח קנייה גדול. אם תדעו לבחור בטכניקות השיווק הנכונות תצליחו להגיע לרווחים משמעותיים. קצב ההטמעה של טכנולוגיה חדשה בהודו ידוע כגבוה. תושבי הערים הגדולות בהודו צמאים לטכנולוגיה חדישה ומוכנים לשלם בעבורה סכומים גבוהים.

ההודים נחשפים לטכנולוגיה חדשה בעיקר באמצעות מפגשים עם תיירים. תאגידים בינלאומיים מכירים בפוטנציאל הרב שגלום בשוק ההודי ומשקיעים משאבים רבים בשיווק ופיתוח. השפה האנגלית חודרת במהרה אל מרכזי הערים בהודו והופכת כך את ההודים לצרכני טכנולוגיה עם דגש על ציוד תקשורת חדיש. תחום נוסף בו ישנו ביקוש רב לטכנולוגיה חדישה הוא רכבים. מדי חודש מתווספים לכבישי הודו כ-20,000 רכבים.

יש לכם פטנט בתחום הרפואה או החקלאות? צוותים רפואיים בהודו משלבים בהצלחה בין טכניקות ריפוי מסורתיות לבין הרפואה המודרנית. רישום פטנטים רפואיים בהודו עשוי להיות צעד רווחי מאוד. הודו כמדינה עם אוכלוסייה שגדלה בקצב מהיר מבעה עניין בכל פטנט בענף החקלאות שיצליח להגדיל את התפוקה של האדמה. פטנטים ירוקים שעוסקים בבנייה אקולוגית או חיסכון באנרגיה מתקבלים גם כן בזרועות פתוחות.

מה צריך לעשות בשביל להגן על קניין רוחני בהודו?

הגנה על קנין רוחני בהודו אפשרית לחלוטין. עליכם לבחור נכון בעורך פטנטים עם ניסיון ספציפי בעבודה עם חוק הפטנטים בהודו. קבלת אישור לרישום פטנט מבטיחה לכם הגנה מפני חיקויים או הפרת זכויות. דווחו במהרה על כל הפרת זכויות קניין רוחני ותגלו מערכת משפט שמתייחסת ברצינות לפניות וקובעת סכומי פיצוי בהתאם. אל תמהרו לוותר על אפשרות להרוויח סכומי עתק.

חיפוש פטנט | רישום פטנט | ניהול תיק פטנטים

צרו איתנו קשר

ייעוץ ראשוני

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם