פטנטים הם נכס רב ערך בעבור אדם פרטי או חברה. כאשר יש לכם ביד פטנט רשום בארץ או במדינה אחרת בעולם העסק הופך אטרקטיבי יותר וקל לגייס משקיעים. כל עוד הפטנט אינו רשום או שנמצא עדיין בתהליך של רישום, המשקיעים עשויים להגיב בהססנות. רישום פטנטים בתחום הבריאות הדיגיטלית מעורר בשנים האחרונות עניין בכל המדינות המערביות. ענף הבריאות הופך בהדרגה לדיגיטלי ופטנטים חדשים מחליפים את הציוד הישן.

פטנטים הם נכס רב ערך בעבור אדם פרטי או חברה. כאשר יש לכם ביד פטנט רשום בארץ או במדינה אחרת בעולם העסק הופך אטרקטיבי יותר וקל לגייס משקיעים. כל עוד הפטנט אינו רשום או שנמצא עדיין בתהליך של רישום, המשקיעים עשויים להגיב בהססנות. רישום פטנטים בתחום הבריאות הדיגיטלית מעורר בשנים האחרונות עניין בכל המדינות המערביות. ענף הבריאות הופך בהדרגה לדיגיטלי ופטנטים חדשים מחליפים את הציוד הישן.
ישראל ידועה כמעצבה של חדשנות רפואית עם דגש על רישום פטנטים בתחום הבריאות הדיגיטלית. חוקרים ויזמים ישראלים מעוררים עניין בכל רחבי העולם. משקיעים ישראלים וזרים עוקבים אחר ההתפתחויות בתחום ומחפשים הזדמנויות להשקעה. אם יש לכם המצאה ואתם מעוניינים להתקדם לקראת גיוס משקיעים ופיתוח, כדאי להתחיל את התהליך בהתייעצות עם יועץ פטנטים.

בשביל מה צריך להתייעץ עם יועץ פטנטים?

רישום פטנטים בתחום הבריאות הדיגיטלית
אין לכם ספק שהרעיון שלכם צפוי להביא בשורה מדהימה של חדשנות. הפטנט שלכם חיוני, מקורי, שמיש ונוח לשימוש. על מנת להגן על הנכס שלכם לא תוכלו למהר לחשוף לפני רבים את הרעיון. שיחה עם יועץ פטנטים מחויבת בחשאיות כך שאתם לא צריכים לחשוש מזליגת מידע. עורך הפטנטים אינו רשאי לשוחח עם איש אודות הפטנטים שמוצגים בפניו.
נמליץ להתחיל כל רישום פטנטים בתחום הבריאות הדיגיטלית בהתייעצות עם יועץ פטנטים במטרה לאתר בשלב מוקדם פטנטים זהים או דומים שנמצאים בהליך אישור או אושרו כבר. במידה וקיים כבר פטנט דומה, הפטנט שלכם לא יביא עמו בשורה של חדשנות ובהתאם לא יאושר. ליווי של ערוך פטנטים חוסך לכם טעויות של מתחילים ומבטיח ניהול נכון של התהליך עם דגש על המשאבים. לא תרצו להשקיע הון בפיתוח פטנט רק בשביל לגלות שיש כבר פטנט זהה.

איך אפשר להגן על פטנט מפני גניבה

לאחר שקבלתם אישור רישום פטנטים בתחום הבריאות הדיגיטלית או בכל תחום אחר, איש אינו רשאי להשתמש בפטנט שלכם ללא קבלת אישור. חברה שיש לה בעלות על פטנט מסוים רשאית למנוע מחברות מתחרות פיתוח של מוצר דומה. ברוב הפעמים, החברות המתחרות נמנעות מכל ניסיון העתקה מתוך חשש מפני תביעה משפטית פוטנציאלית.

רישום פטנטים בתחום הבריאות הדיגיטלית בתקופת קורונה

ידעתם שדווקא בתחום הפטנטים לא הורגשה כל ירידה במהלך תקופת הקורונה? התחומים המובילים לרישום פטנטים בימי קורונה הם : רפואה, סייבר, בינה מלאכותית. לטענת המומחים היציבות בשוק הפטנטים במהלך תקופת הקורונה אינה מפתיעה. פטנטים הם נכסים יקרי ערך ופעמים רבות מהווים את הבסיס לעסקאות בשווי של מיליארדים. פטנטים בתחום המחשוב, הבריאות הדיגיטלית והסייבר אחראים לאקזיטים רבים שהפכו ישראלים למיליונרים. ייתכן והאקזיט הבא יהיה שלכם, פתחו רעיונות, התייעצו עם עורכי פטנטים ובעיקר, תפעלו במרץ לקראת הגשמה עצמית, מימוש, חדשנות וקידמה. רעיון טוב הוא כל מה שצריך בשביל להבין שינוי עולמי.

חיפוש פטנט | רישום פטנט | ניהול תיק פטנטים

צרו איתנו קשר

ייעוץ ראשוני

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם