מעוניינים לקבל זכויות על פטנט שלכם? הליך רישום פטנטים על מכשור רפואי בישראל הוא הדרך היחידה בה תקבלו את הזכות להגן על הפטנט שלכם. רישום פטנטים על מכשור רפואי בישראל נחשב להליך מסורבל וממושך, אך הוא הכרחי לקבלת זכויות בלעדיות על הרעיון שלכם. אין מדובר בתהליך שאפשר להקל בו ראש או לחפש כל דרך לחסוך בהוצאות. ענף הפטנטים ידוע כתחרותי כך שבכל רגע בו אתם אנכם ממהרים לקדם את רישום הפטנט שלכם ייתכן וגורם אחר רושם פטנט זהה תחת בעלותו.

בשביל מה צריך רישום פטנטים על מכשור רפואי בישראל?

מדינת ישראל הקטנה התברכה במוחות מבריקים רבים. בכל שנה מתקבלות בקשות רבות לאישור של פטנטים בתחום הרפואה. מתוך הבקשות הרבות מעטות אכן מסתיימות בקבלת האישור המיוחל. אם אתם מעוניינים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם אתם זקוקים לליווי מקצועי של יועץ פטנטים עם ניסיון ספציפי ברישום פטנטים על מכשור רפואי בישראל. עם עורך פטנטים מקצועי לצדכם תצליחו להגיש את המסמכים הנכונים בדיוק בזמן, להימנע מטעויות של מתחילים ולזרז את ההליך כולו.

רישום פטנטים על מכשור רפואי בישראל מבטיח הגנה במצבים בהם גורם כלשהו עושה שימוש בפטנט שלכם ללא רשותכם או ללא ידיעתכם. כל עוד הפטנט שייך לכם אתם רשאים להגביל את השימוש בו. במידה וגורם כלשהו עושה שימוש בפטנט שלכם ללא רשות, יש לכם זכות מלאה להגיש תביעה בבית המשפט.

איך מתחילים את תהליך הרישום?

רישום פטנטים על מכשור רפואי בישראל מתחיל בפגישה במשרד של עורך פטנטים שמתמחה בפטנטים בתחום הרפואה. התהליך מתחיל בבדיקה יסודית של התחום במטרה לאתר פטנטים זהים או כאלו שנמצאים כעת בשלבי אישור. לא תרצו להשקיע משאבים רבים רק בשביל לגלות באמצע הדרך שיש כבר פטנט זהה. אם הפטנט שלכם אינו חדשני ומקורי לא תצליחו לקבל אישור לרישום. השלב הבא יהיה בחינת התאמה בין הפטנט שלכם לבין דרישות החוק. עורך פטנטים מנוסה יידע לבצע בעבורכם את כל הבדיקות ולספק תשובות מפורטות בתוך זמן קצר. חשוב להדגיש שאפשר לבצע את הבדיקות ואת הליך הרישום כולו ללא ליווי של עורך פטנטים אך הדבר הרבה פחות מומלץ. כמו כן, חשוב להבהיר שמדובר בהליך ממושך שדורש זמן רב. הקדימו להגיש את הבקשה ותקבלו תשובה מהירה. יועץ הפטנטים יידע להנחות אתכם כיצד לפעול בכדי להגן על הזכויות שלכם גם במהלך הרישום. חשוב להדגיש שקיימות מדינות בהן פרסום של מחקרים טרם רישום פטנטים על מכשור רפואי עשוי להגביל את האפשרות לרישום חוקי.

רישום פטנטים על מכשור רפואי בישראל וניהול נכון של התהליך כולו הכרחיים להגנה על הזכויות שלכם ועל הזכויות של המשקיעים שלכם. עם פטנט רשום יהיה זה קל יותר לגייס משקיעים ולפתח את החברה.

חיפוש פטנט | רישום פטנט | ניהול תיק פטנטים

צרו איתנו קשר

ייעוץ ראשוני

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם