רישום פטנט לאתר אינטרנט

רישום פטנט לאתר אינטרנטיש אנשים שמחפשים פטנטים, רוצים למצוא המצאות חדשות על מנת להתפרנס מההמצאה שלהם. אז נכון שפטנט טוב עשוי להוביל לרווחים נאים מאוד. אך חשוב לדעת כי כל ההליך הכרוך ברישום הפטנט, הינו הליך ארוך ומורכב מאוד ולא כל כך פשוט להגיע לשלב הזה אשר בו מתחילים להרוויח מהפטנט.

הרישום של הפטנט דורש כמה וכמה שלבים כפי שנפרט בהמשך.

איך רושמים את הפטנט לאתר אינטרנט?

כולנו מבינים כי אם נוציא את הפטנט שלנו לשוק או במקרה שלנו – נעלה אותו לאוויר, הוא יוכל מהר מאוד להיגנב על ידי כל מי שייחשף אליו. ברור כי יש להגן על הפטנט ולדאוג לו.
כאן נפרט את כל השלבים בדרך לרישום הפטנט.

האם אנחנו בלעדיים?

בדיקת שטח – לפני הכול יש לבדוק היטב מה השוק מציע בתחום אשר בו אנחנו המצאנו את הפטנט. כלומר, האם כבר קיים בשוק פטנט דומה או משהו שנותן מענה לצורך הזה שאנחנו מנסים לענות עליו באמצעות הפטנט שלנו. אחרי שבדקנו את הנושא הזה, ווידאנו שאנחנו באמת בלעדיים ויש לנו כאן המצאה שעדיין לא נולדה, נוכל להתקדם הלאה.
לאחר שבדקנו את הנושא הזה, אפשר להגיש את הבקשה.
איך מגישים את הבקשה לרישום הפטנט?

מילוי פרטים –

לפני הכול יש להגיש את הבקשה תוך מילוי כל הפרטים של האדם שמבקש את רישום הפטנט. חשוב לשים לב כי רושמים את השם המלא, את הכתובת העדכנית כמו גם אפשרויות לתקשורת עם מגיש הבקשה.

זכויות להמצאת הפטנט –

הממציא של הפטנט לא יהיה תמיד בעל הזכויות כולם על ההמצאה שהוא הביא לעולם. ישנם מקרים אשר בהם ישנם שותפים אשר סייעו לו או שהם בכלל המציאו את ההמצאה והוא הגשים אותה בפועל. יש גם מקרים שמדובר בסוג של שותפות כמו לדוגמא מקרים של מעביד וכדומה.

מסמך מפורט עם כל הפרטים –

חשובה לשים לב כי מגישים לרשם הפטנטים את הפטנט על כל פרטיו ועל כל מה שהוא כולל. לפני הכול יש לרשום את שם הפטנט. זה אומר את שם ההמצאה, את הפרטים כולם כולל שרטוטים ברורים מאוד יחד עם הסברים מלאים על מנת שניתן יהיה להבין מהו המבנה המדויק של הפטנט ואיך הוא פועל בשטח. יש לשים לב כי ההוראות כתובת בצורה כל כך ברורה ומפורטת עד שבעל מקצוע שיקבל את ההוראות הללו יוכל לבצע את ההוראות הללו ולהרכיב את המצר המבוקש רק מתוך ההסברים כולל השרטוטים.

ידע על המוצר –

הממציא אמור לצרף מידע שנמצא ברשותו בכל מה שקשור לפטנט. את הידע הקודם שהיתה לו קודם שהוא המציא את הפטנט ואת כל המסמכים שליוו את ההמצאה.

הבקשה מאושרת

רק לאחר כל התהליך ובדיקת הפרטים שהוגשו, אפשר יהיה לקוות כי הבקשה תאושר.

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 052-5017356
כלל הפרויקטים | משרד איתן יפה לרישום פטנט

חיפוש פטנט | רישום פטנט | ניהול תיק פטנטים

צרו איתנו קשר

ייעוץ ראשוני

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם