אגרות ברישום פטנט

כל אחד רשאי להגיש בקשה לרישום של פטנט שהוא המציא. במידה והפטנט תואם את הקריטריונים ואכן מביא עמו בשורה של חדשנות – תקבלו עליו בעלות בהתאם לחוק הפטנטים. רישום פטנטים בישראל קובע לכם זכויות על הפטנט בישראל בלבד. אם תרצו להבטיח זכויות על הפטנט במדינות נוספות יהיה עליכם להגיש בקשת רישום בכל אחת מהן. חשוב לציין שחוקי הפטנטים אינם זהים בכלל העולם. יש לכל מדינה חוקי פטנטים משלה. גם תעריפי אגרות ברישום פטנטים אינם אחידים.

תעריפי אגרות ברישום פטנט

האם חייבים לפנות אל עורך פטנטים בשביל לרשום פטנט?

החוק אינו קובע חובה לפנות אל עורך פטנטים או ללוות את התהליך עם עורך דין פטנטים, אך רוב היזמים בוחרים לעשות זאת. ליווי והכוונה של איש מקצוע חוסכים לא מעט זמן וכסף. הניסוח הנכון של הדברים מעלה את הסיכויים שלכם לקבלת תשובה חיובית. נציין שהתשלום בעבור ליווי מקצועי אינו מבטל תשלומי אגרה או מזכה אתכם בהנחה.

כמה עולה לרשום פטנטים?

מידע אודות תעריפי אגרות ברישום פטנטים תמצאו אונליין באתר של רשם הפטנטים. כאמור, ליווי מקצוע כרוך בתשלום נוסף וכדאי לבחור בו. רישום לא מקצועי של פטנטים עלול לגרור אחריו הוצאות גבוהות ולהסתיים בתשובה שלילית. ישנם מקרים בהם הגשה לא נכונה של פטנט אינה ניתנת לתיקון. עלויות של רישום פטנטים יחד עם ליווי מקצועי מגיעים לכמה עשרות אלפי שקלים בהליך מינימלי ועד מאות אלפי שקלים בהליך שכולל רישום בכמה מדינות.

כיצד נקבע המחיר?

תעריפי אגרות ברישום פטנטים נשארים זהים בין אם בחרתם בליווי מקצועי ובין אם לא. הגשת הבקשה הראשונית כרוכה לרוב בתשלום של כמה מאות שקלים כאשר בהמשך צפויה אגרה של עוד כמה אלפי שקלים. תעריפי אגרות ברישום פטנטים אינם תלויים בעורך הפטנטים. זוהי אגרה שמועברת אל רשם הפטנטים. קיימים מקרים בהם ליווי מקצועי מצליח דווקא להוזיל את העלויות. עורך הפטנטים יודע איך להשתמש נכון בהטבות ובוחר את הדרך הזולה ביותר לרישום. עורך פטנטים בעל ניסיון יידע לספק לכם הערכת מחיר כך שלא תהיו מופתעים ותצליחו להיערך נכון מבחינה כלכלית. ניהול תקציב הכרחי להבטחת השלמת ההליך כולל הוצאות של פיתוח אבטיפוס, תעריפי אגרות ברישום פטנטים ותשלום ליועצים.

תעריפי אגרות ברישום פטנטים בעולם

חוקי הפטנטים אינם זהים בכל העולם וכך גם תשלומי האגרה. עלויות של רישום פטנטים משתנות בין מדינות ועלינו לבחון את הקריטריונים והמחירים בכל מדינה. את המדינות בהן משתלם לכם להגיש בקשה לרישום פטנט תבחרו בהתאם לשיקולים העסקיים

מה חשוב לעשות לפני שמגישים בקשת רישום?

חיפוש יסודי במאגר הפטנטים הוא השלב הראשון בדרך לרישום פטנט. לא תרצו להשקיע כספים ולשלם אגרות רק בשביל לגלות בשלב מאוחר שיש כבר פטנט זהה. חיפוש נכון יחסוך לכם הוצאות מיותרות ועגמת נפש.

חיפוש פטנט | רישום פטנט | ניהול תיק פטנטים

צרו איתנו קשר

ייעוץ ראשוני

השאירו פרטים
ואחזור אליכם בהקדם